Životaschopnost: | tělo 10 každá hlava 6 |
---|---|
Útočné číslo: | (+4 + 4) = 8 (tlapy) (+4 + 5/+5) = 9/+5 (lví hlava) (+4 + 4) = 8 (kozí rohy) (+4 + 4/-2) = 8/-2 (hadí hlava) |
Obranné číslo: | (+2 + 4) = 6 (lví hlava) (+2 + 3) = 5 (kozí hlava) (+4 + 3) = 7 (hadí hlava) (+2 + 2) = 4 (tělo) |
Odolnost: | 15 |
Velikost: | C - D |
Zranitelnost: | zvíře + M |
Pohyblivost: | 15 / šelma (na zemi) 15 / okřídlenec (ve vzduchu) |
Vytrvalost: | 17 |
Inteligence: | 13 |
Přesvědčení: | zmatené zlo |
Poklady: | 100 / 5 (v doupěti) |
Zkušenost: | 2100 |
Manévrovací schopnost: |
15 |
V boji může chiméra drápat předníma nohama, kozí hlava je vyzbrojena dvěma ostrými rohy, lví hlava s hadí mají ostré zuby.
Zvláštní útok: Hadí hlava má jedové zuby, může útočit kousnutím nebo plivat jed, ÚČ je v obou případech stejné. Pokud zasáhne plivnutím, ubudou pouze životy ze zranění způsobené jedem; takto může útočit až do vzdálenosti pěti sáhů. Pokud zasáhne kousnutím, ubudou životy za jed i za normální zranění. Síla jedu je Odl ~ 6 ~ 1 - 3 / 3 - 18.
Pokud klesnou životy některé z hlav na nulu, byla tato hlava useknuta a už nikdy chiméře nenaroste. Pokud klesnou životy těla na nulu, je chiméra mrtvá, a to i kdyby ještě zbývaly nějaké životy hlavám. Pokud jsou zabity všechny hlavy, nastává stejná situace.