Životaschopnost: | 7 |
---|---|
Útočné číslo: | (+4 + 4/+7) = 8/+7 (tlama) + zvl. |
Obranné číslo: | (+4 + 7) = 11 |
Odolnost: | 16 |
Velikost: | C |
Bojovnost: | 11 |
Zranitelnost: | zvíře |
Pohyblivost: | 14 / plaz (na zemi) 22 / vodní tvor (ve vodě) |
Inteligence: | 1 |
Poklady: | nic |
Zkušenost: | 525 |
Ostatní: | vydělání kůže za 100 - 200 zl / 2 + 1k6 hodin + 2k6 směn |
Zvláštní útok - skok: Jedná se vlastně o cílený výskok z vody. Tento výskok je jeho mocná zbraň, moc se o ní neví, to proto, že jej málokdo přežil a ten, kdo ho přežil o něm nevypráví, protože už pohled na skalní ještěrku mu nahání hrůzu.
Skok může být až 1,5 sáhu vysoký a 4 sáhy dlouhý. Pokud chce krokodýl zaútočit v příštím kole skokem, musí se předchozí kolo ponořit a protivník má jeden volný útok. V dalším kole se pak krokodýl vymrští a zaútočí s bonusem +8. Jestliže se mu podaří útok vyhrát, nejenže postavu zraní, ale pokusí se ji stáhnout se sebou do vody, je to past Sil + Odl ~ 16 ~ nic / pád do vody. Byl-li útok odražen, nic se neděje. Postava v bažině nemůže bojovat, spíše se věnuje plavání (pokud je v řece po pás vody, samozřejmě postava bojovat může). Útok na ni se bere jako útok na nehybného protivníka. Přejeme krokodýlovi dobrou chuť.