[soubor neexistuje]

Dračí Doupě ~ Nestvůry ~ Zvířata
Krokodýl hnědý
(Marek Sajdok)

Kořen: Root O úroveň výš: Zvířata První: Blátožrout hladový Předchozí: Chiméra Další: Loskuták Poslední: Tříhlavý pes
Životaschopnost: 7
Útočné číslo: (+4 + 4/+7) = 8/+7 (tlama) + zvl.
Obranné číslo: (+4 + 7) = 11
Odolnost: 16
Velikost: C
Bojovnost: 11
Zranitelnost: zvíře
Pohyblivost: 14 / plaz (na zemi)
22 / vodní tvor (ve vodě)
Inteligence: 1
Poklady: nic
Zkušenost: 525
Ostatní: vydělání kůže za 100 - 200 zl / 2 + 1k6 hodin + 2k6 směn


Jsou to velcí plazi. Obvyklá délka se pohybuje mezi 3 - 3,5 sáhy. Jejich pokožka je zrohovatělá a shora a z obou boků má tmavěhnědou až skoro černou barvu. Na břiše je pokožka podstatně světlejší a objevují se i téměř bílé pruhy. Jeho kůže je vysoce ceněna, a to jak pro svou kvalitu a pevnost, tak i pro její ojedinělost. Souši moc neholdují a vychází na ni pouze v době kladení vajec nebo v časech největší nouze. Téměř celý svůj život stráví ve vodě ve skupinách po 3 - 18 kusech. Žijí v bažinách a kalných stojatých vodách, výjimečně také v tropických řekách. Živí se hlavně lovem, a to především ryb, ale nepohrdnou ani větším stvořením, například krávou či dobrodruhem. Ve vodě útočí na 95% s překvapením. Jeho zuby budí hrůzu i v ostřílených válečnících, kteří přímou konfrontaci s krokodýlem nevyhledávají, i když je jejich kůže dosti ceněna. Ve své domovině, ať už sám či ve skupině, to je velmi silný protivník. Zato pokud je zastižen na souši, snaží se co nejrychleji dostat k vodě, je-li však v takové situaci, že nemá kam uniknout, bojuje, avšak s postihem -3 k ÚČ a -2 k OČ, také bojovnost se sníží na 5.

Zvláštní útok - skok: Jedná se vlastně o cílený výskok z vody. Tento výskok je jeho mocná zbraň, moc se o ní neví, to proto, že jej málokdo přežil a ten, kdo ho přežil o něm nevypráví, protože už pohled na skalní ještěrku mu nahání hrůzu.

Skok může být až 1,5 sáhu vysoký a 4 sáhy dlouhý. Pokud chce krokodýl zaútočit v příštím kole skokem, musí se předchozí kolo ponořit a protivník má jeden volný útok. V dalším kole se pak krokodýl vymrští a zaútočí s bonusem +8. Jestliže se mu podaří útok vyhrát, nejenže postavu zraní, ale pokusí se ji stáhnout se sebou do vody, je to past Sil + Odl ~ 16 ~ nic / pád do vody. Byl-li útok odražen, nic se neděje. Postava v bažině nemůže bojovat, spíše se věnuje plavání (pokud je v řece po pás vody, samozřejmě postava bojovat může). Útok na ni se bere jako útok na nehybného protivníka. Přejeme krokodýlovi dobrou chuť.

[soubor neexistuje] [soubor neexistuje]