[soubor neexistuje]

Dračí Doupě ~ Nestvůry ~ Zvířata
Gryf
(Michal Prošek)

Kořen: Root O úroveň výš: Zvířata První: Blátožrout hladový Předchozí: Ethex Další: Chiméra Poslední: Tříhlavý pes
Životaschopnost: 12
Útočné číslo: (+5 + 6) = 11 (spáry)
(+5 + 4) = 9 (zoban)
Obranné číslo: (+5 + 3) = 8
Odolnost: 18
Velikost: C - D
Bojovnost: 10
Zranitelnost: zvíře
Pohyblivost: 8 / šelma (na zemi)
24/ okřídlenec (ve vzduchu)
Vytrvalost: 12
Inteligence: 6
Přesvědčení: neutrální
Poklady: 150
Zkušenost: 1200
Manévrovací
schopnost:
18


Gryf vypadá jako kříženec orla a lva. Hlava, křídla a vlastně celá přední polovina těla je orlí, tělo a zadní nohy lví (i když ocas je možná koňský).

Divocí gryfové žijí v teplých oblastech ve skalách, samostatně i v hejnech. Jsou masožraví. Před větším hejnem gryfů vezme nohy na křídla i drak.

Je to tvor, který obdivuje magii, proto často slouží čarodějům, mágům a theurgům jako strážce jejich sídel a laboratoří.

Má svou hrdost, takže na sebe nevezme kohokoliv, ovšem podaří-li se někomu získat gryfovo přátelství, stává se tento jeho věrným a oddaným, i když pravda nepříliš inteligentním, ochráncem. Gryf má trochu naivní povahu, nedovede se dobře přetvařovat. Většinou mluví pravdu a své sliby obvykle vyplní. Na druhou stranu nesnáší, je-li zrazen nebo ošizen - to se pak urputně mstí.

V jednom kole dokáže gryf zaútočit naráz pařáty a zobanem. Jeho ÚČ se dá zvýšit pomocí železných čepelí na pařátech o čtyři. Při útoku z rozletu má další bonus k ÚČ ve výši +2, a to jak pařátů, tak zobanu. Velmi dobře bojuje na zemi (tedy bez postihu).

[soubor neexistuje] [soubor neexistuje]