[soubor neexistuje]

Dračí Doupě ~ Nestvůry ~ Hmyz
Cikáda
(Radim Petrů)

Kořen: Root O úroveň výš: Hmyz První Předchozí Další: Kudlanka obří Poslední: Mravkolev obří
Životaschopnost: 1 život
Útočné číslo: pouze zvláštní schopnost
Obranné číslo: (+4 + 1) = 5
Odolnost: 3
Velikost: A (malý hmyz)
Bojovnost: 3
Zranitelnost: zvíře
Pohyblivost: 8 / hmyz
Vytrvalost: 12 / hmyz
Inteligence: 0
Poklady: 0
Zkušenost: 1
Oblast výskytu: listnaté lesy teplejších pásem


Cikáda je malý, pouze 5 coulů dlouhý hmyzí exemplář. To ale platí pouze v případě, je-li napíchnutá na špendlíku ve sbírce poklidného elfího entomologa. Je-li na svobodě, stává se z ní noční můra připravující nekonečné bezesné noci všemu slyšícímu ve svém okolí. Cikády se totiž spojují až v tisícová hejna, cvrkající s takovou intenzitou, že řev rozzuřeného draka se proti tomu zdá jako pohádka nedělní noci. Kdyby tito nepřátelé spánku cvrkali po krátkou dobu, snad by to ani tolik nevadilo, ale noční desetihodinová hmyzí serenáda zřejmě nikomu na klidu nepřidá.

Zvláštní schopnost: V přítomnosti cvrkajícího hejna cikád mají všechny hody vyžadující inteligenci postih -3, kouzelník není schopen zaostřit vůli, hraničář meditovat ani provozovat mimosmyslovou schopnost; po delším pobytu není možné vést mentální souboj a pravděpodobnost úspěšného seslání kouzla se snižuje o 20%. Tentýž postih má alchymista na výrobu všech předmětů. Jestliže se postavy rozhodly strávit noc zrovna v té části lesa, kterou nestranný a pozitivně smýšlející PJ vybral jako terč kulturní osvěty hmyzího orchestru, přibudou jim ráno obvyklé dva životy, ale zmizí pouze polovina únavy. Zároveň je třeba počítat s tím, že se bojovnost všech tvorů s inteligencí 1 - 8 zvyšuje o dva body.

[soubor neexistuje] [soubor neexistuje]