Magenergie: | 1 mag za směnu + 1 mag za 10 sáhů |
---|---|
Past: | Int ~ 9 ~ odhalí / neodhalí, že jde o iluzi |
Dosah: | maximálně 1 míle, aktuální dosah závisí na dodané magenergii |
Rozsah: | doslech |
Vyvolání: | 1 kolo |
Trvání: | podle dodané magenergie |
Po celou dobu trvání se kouzelník na Kroky musí soustředit. Může určovat, zda se Kroky mají plížit, dupat, běžet. Také určuje, kam půjdou.
Každý, kdo uspěje v hodu proti pasti, sice Kroky slyší též, ale ví, že se jedná o iluzi.
Pro inspiraci: Představte si strážného, kterým právě někdo proběhl, vrátil se a zadupal sáh nad jeho hlavou...
Magenergie se určuje jako součet délky trvání kouzla a maximální vzdálenosti Kroků od kouzelníka. Tedy dvě směny trvající Kroky o vzdálené maximálně 50 sáhů od kouzelníka stojí 7 magů.