Magenergie: | 3 magy za hodinu |
---|---|
Past: | Int + Odl ~ 4 poprvé, dále viz níže |
Dosah: | sesilatel |
Rozsah: | sesilatel |
Vyvolání: | 5 kol |
Trvání: | podle dodané magenergie |
Nemá žádný jiný efekt než vyvolání silně návykového pocitu nadpozemské rozkoše v kouzelníkovi. Jakmile má po jeho skončení kouzelník možnost meditovat, háže si na výše uvedenou past. Pokud neodolá, začne meditovat a po úspěšném ukončení meditace sešle kouzlo znovu, použije na něj veškerou dostupnou magenergii a nebezpečnost pasti se zvyšuje o 1. Když odolá, nebezpečnost se naopak o 1 sníží. Odolal-li po ukončení efektu kouzla, ale past není rovna nule, hází si na ni stejně po každé meditaci.
Během doby působení kouzla je sesilatel v transu a nehýbe se.
Baldermova šťastná chvilka už zničila kariéru řady nadějných studentů a experimentujících čarodějů, kteří přežívají na okraji společnosti, případně hynou vyčerpáním, je-li jejich magenergie dostatečně vysoká, aby umožnila Baldermově šťastně chvilce působit po několik dní nepřetržitě - kvůli tomu čaroděj nejspíše zemře žízní.
Dostatečně účinná odvykací kůra nebyla doposud vyvinuta. Někdy bývá přistoupeno k odejmutí magických schopností, což ovšem také prakticky ukončí kariéru oběti.