[soubor neexistuje]

Dračí Doupě ~ Otázky a odpovědi ~ Soubojový systém
Rychlost pohybu během souboje

Kořen: Root O úroveň výš: Soubojový systém První: Iniciativa Předchozí: Počitání obrany zbraně do obranného čísla Další: Škrcení provazem Poslední: Zranění útočníkem, o kterém obránce neví

V soubojovém systému se mi zdá divné, že ani rychlý běžec nemůže proběhnout kolem válečníka, aniž by se házelo na iniciativu (kterou válečník na vyšší úrovni s více útoky za kolo obvykle vyhraje).

Pohyb a manévry při boji nejsou běh na dráze olympijského stadionu. Postava se při něm pohybuje mnohem pomaleji, než je její maximální rychlost. Rozhodující není to, jak rychle dokáže postava sprintovat, tady jde spíš o bojovou a manévrovací zkušenost.

[soubor neexistuje] [soubor neexistuje]