Životaschopnost: | 3 |
---|---|
Útočné číslo: | (-1 + 4/+1, 3/-1, 3/-1) = 3/+1, 2/-1, 2/-1 |
Obranné číslo: | (+1 + 3) = 4 |
Odolnost: | 21 |
Velikost: | A |
Bojovnost: | 7 |
Zranitelnost: | drak + N |
Pohyblivost: | 3 / magický tvor |
Inteligence: | 4 |
Přesvědčení: | neutrální |
Poklady: | 250 / 0 |
Zkušenost: | 120 |
Zvláštní útok: Na každých 12 hodin mají dráčkové k dispozici 5 magů použitelných ke kouzlo Oheň, které funguje s tém rozdílem, že i na nehořlavých látkách na okamžik vzplane a vzápětí zhasne (postavu zraní za 2 - 7 životů). Pravděpodobnost úspěšného seslání kouzla je 65%.
Alchymista může s pomocí pěti zlaťáků a čtyř magů ze své truhly během pěti kol zachytit krev červeného dráčka do flakónku a používat ji jako lektvar: po vylití se během 1 - 6 kol tekutina sama vznítí a bude hořet 2 kola. Je lehčí než voda, takže je-li vylita na hladinu, vytvoří kolo o průměru jeden sáh, které bude hořet jen jedno kolo. Pokud tento lektvar nějaký blázen vypije, působí jako jen s nebezpečností 8 a silou 5 - 10 / smrt.