[soubor neexistuje]

Dotazy blbé a blbější ~ Dotazy blbé, ročník 1996
Kdy musí PJ vymyslet novou jeskyni?

Kořen: Root O úroveň výš: Dotazy blbé, ročník 1996 První: Co si musí PJ přečíst z Průvodce hrou? Předchozí: Co si musí PJ přečíst z Průvodce hrou? Další: Musejí postavy odpočívat? Poslední: Smí sicco zabít jen humanoidy?

Rád bych věděl, kdy musí PJ vymyslet novou jeskyni.

Michal "Hobit" Řeháček, Praha: Pán Jeskyně nemusí vymyslet novou jeskyni nikdy. Znal jsem totiž jednoho Pána jeskyně, který začal hrát Dračí Doupě ihned po jeho vzniku. Stejně jako každý jiný PJ, i on začal se svou družinkou v Bílém hradě. Po několika letech jsem se s ním znovu setkal a povídali jsme si o tom, co se mezitím událo. Došlo i na dobrodružství, která jsme vytvořili. Byl jsem velmi udiven, když jsem od něj uslyšel pžibližně toto: "Vymýšlení nových jeskyní? Blázníš? Já nové jeskyně nevymýšlím. Je side pravda, že se hráčům nelíbilo, když už Ahuru Mazdu zachránili šestnáctkrát a já jsem s nimi Bílý hrad chtěl hrát posedmnácté, ale pak naštěstí vyšlo Prokletí Karaku. To jsme zatím odehráli třikrát a hráči o tom ani nevědí. Když totiž otočíš všechny mapky vzhůru nohama nebo na bok, tak hráči nic nepoznají - alespoň ne do chvíle, kdy dané dobrodružství hrajete potřinácté." Po tomto rozhovoru jsme se opět rozešli a já dodnes přemýšlím, zda budu s naší družinou hrát Karak, zda otočím Bílý hrad na bok nebo snad počkám na vydání nových dobrodružství Altarem.


Jan Žižka, Piešťany: Nikdy, pokud má pravidelný přísun hráčů.


Martina Hrabovská, Otrokovice: Sleduj své hráče a hlavně jejich postavy. Až začnou rozhovory typu "Tak co, druhou zprava?" "Ale né, teleport dnes né, bolí mě hlava," nebo "Já sázím dva měďáky, že dnes šipku spouští třetí dlaždice zprava v páté řadě." - tak už máš nejvyšší čas.

[soubor neexistuje] [soubor neexistuje]