Narazili jsme na problém při obsazování hexů. Podle pravidel nesmí na jednom hexu po skončení pohybu OBRa zůstat více než jeden robot. Dejme tomu, že OBR A stojí ve vodě hloubky 1 (nebo větší). Jiný OBR B (spřátelený) chce tímto hexem projít. Protože se jedná o hloubku 1, musí si jeho hráč hodit na řízení. Co se stane, když neuspěje, OBR B spadne a nebude mít už dostatek BP k tomu, aby vstal a hex, obsazený OBRem A, opustil?
Nastane všem warriorům dobře známý dominový efekt. Popišme si ale celou situaci od začátku. OBR B vstoupil na hluboký vodní hex (obsazený OBRem A), přičemž si musel hodit na řízení, neuspěl a spadl. Může zůstat ležet nebo se může pokusit vstát (uspět v příslušném hodu na řízení) a případně odejít. O to se může pokoušet tak dlouho, dokud na to bude mít BP. Klidně se však může stát, že OBR B nebude mít dostatek BP k opuštění hexu, obsazeného OBRem A. Jakmile se tedy ukáže, že OBRův pohyb skončil na obsazeném hexu, nastává dominový efekt. OBR A je každopádně vytlačen na sousední hex a musí si házet na řízení. Pokud OBR B v této chvíli stojí, musí si v důsledku dominového efektu rovněž hodit na řízení (nezávisle na tom, kolikrát si na tomto hexu na řízení již házel), neboť při dominovém efektu si na řízení hážou oba zúčastněné OBRy.